Torrschampoo

Torrschampoo är verkligen en bra uppfinning! Efter att ha börjat använda det, klarar jag mig inte utan det.
Man vill inte tvätta håret för ofta, då blir det ju bara ännu smutsigare. Då är torrschampot perfekt. Går snabbt, håret blir rent och jag upplever dessutom att man får mer volym. Och det behöver aldrig sköljas ur eller så. Jag är nästan alltid stressad på morgonen, och hinner inte alltid tvätta håret när jag tänkt det,´så då är det praktiskt att ha ett torrschampo till hands. 
 Jag har hittat ett superbra torrschampo från märket Kisby (säljs bl.a på Åhléns och Parfymeri L). Nu är mitt slut, så jag begav mig ut på stan för att köpa ett nytt idag. Har alltid haft ett där pudret är löst i flaska, och man bara häller ut det i handen. Men idag hittade jag det även i sprayform, så nu ska jag testa det istället!

DRY SHAMPOO FOR ALL HAIR TYPES - SPRAY 150 ML   DRY SHAMPOO FOR ALL HAIR - POWDER 60 G

Bilder: Kisby's hemsida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0