Buzzador!

God kväll!

Är hemkommen från Stockholm nu ikväll. Har haft supertrevligt och shoppat endel. Ska ta och lägga upp lite bilder på mina nya inköp här i bloggen, men det får bli imorgon, är en trötter ikväll.
Eftersom jag har tagit på mig att bli en Buzzador fick jag erbjudandet att prova en ny kampanj för en tid sedan: Wrigley's Extra Pastilles. Det är små pastiller i 5 olika smaker, som är bra för tänderna eftersom de innehåller xylitol. Har smakat dem och bjudit vänner, och jag gillade dem verkligen. Dock var inte mintabletterna så intressanta för min del. Med det är ju toppen att ha en sådan ask i handväskan när man blir lite sötsugen. Ikväll tog jag min i kragen och lämnade in min rapport. Så nu är det gjort! Hoppas man blir erbjuden någon ny kampanj snart, det är kul att "Buzza"!



Ska snart hoppa i säng, är ju en dag imorgon också. Ska jobba några timmar, men större delen av dagen är jag ledig. Hoppas på fint väder så man kan vara ute.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0