Ellos!

Ellos hemsida dyker det upp några godbitar då och då! Jag har funderingar på dessa två plagg.
    image131
                image132

- Silver och grått i all ära, det är snyggt! Modellen är ju lite annorlunda, vilket kan vara kul. Denna kostar 199:-

- Den här gillar jag på grund av färgen, dessutom är jag ju fortfarande svag för hängslen och fickor! Har iofs en gul klänning.. (eller kanske två  ;P) men inte av den här modellen! Denna fanns även i Cerise och kostar 249:-

Bilder från Ellos.se

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhh.. vilken grå fin tunika eller vad man nu ska kalla det. Super snygg!

2007-04-13 @ 12:34:30
Postat av: Dress Like a Princess

Jag vill också ha de två :)

2007-04-20 @ 16:53:37
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0