Internet skapar shoppingbegär!

Måste erkänna att det här med internet är rätt farligt. Jag menar, det leder ju till en massa shoppingbegär. I alla fall för mig! Det är ju så enkelt att klicka hem kläder, skor & accessoarer som man råkar komma över och bara måååste ha! Aj, så dyrt, men ack så kul! Jag shoppade mindre när jag var utan internet om jag säger så. : P

Bredbandet kopplades ju som sagt in idag här i vår nya lägenhet och blev jätteglad när det var klart. Har suttit och klickat runt på olika katalogers hemsidor och kom på att jag inte  varit inne på Haléns på länge. Gick in där bland annat för att kolla om de fått in några nya skor, och till min Förtjusning! Glädje! Lycka! så bara fanns de där..de vackra, högklackade lackskorna som jag bloggat om förut som jag blev SÅ besviken över när de tog slut när jag skulle beställa dem. Dessutom ringde jag till Haléns för att höra om de skulle få in fler: och svaret blev Nej! Men nu, nu finns de ju där!! This was meant to be - Jag bara måste klicka hem dem! Ja, jag måste!



Kommentarer
Postat av: Tusse

Va kul att du har börjat med ditt bloggande igen :)

2007-04-05 @ 23:25:54
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0