Nu har de kommit...

... men det kan hända att de snart åker tillbaka! Jag talar om dom efterlängtade skorna från Haléns. Tro det eller ej, men jag vet inte om jag ska behålla dem! =/ Anledningen till det är färgen (trodde de skulle vara naturfärgade, inte beige) och sen så tycker jag att klacken var lite väl smal. Modellen är fin i övrigt men, näe tror inte jag skulle få användning för dem när de har den färgen. Bilden visar inte det egentliga färgen, de är mer beige i verkligeheten. Tyvärr! Skulle iofs kunna byta till ett par svarta.. men jag har endel svarta skor, och dessutom 2 st i lack. Så det blir nog en retur! Men jag ska ge dem en funderare till i alla fall... för helt tokiga är dom ju inte.

image149

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0