Påskhelgen är här!

Here I am! Det är mycket som händer i livet just nu som tar min tid. Flytten, lägenheten och jobbet! Har börjat få ordning i vår lägenhet, men det finns en massa små-fix kvar att göra..Första veckan på jobbet är nu avklarad, and I like it! Tror jag kommer trivas jättebra där! Dessutom gillar jag min nya hemstad. : )
Ska försöka rycka upp mig me bloggandet nu när vi fått bredbandet installerat här hemma.

Skönt med lite extra ledigt nu i påsk! Jobbade bara halv dag idag, och sen är man ledig fredag-måndag. Då ska jag passa på att besöka vännen i huvudstaden för lite shopping och umgänge! Ska bli trevligt! Men på annandagen, har jag faktiskt tagit på mig lite arbete, men det gör mig inget.. ser faktiskt fram emot det!


Glad Påsk på er alla!
Hoppas ni får en fin påskhelg


image117

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0