Beställning!

Sådär ja! Nu är den vackra plommonlila klänningen från Ellos beställd. Gjorde en beställning right away, eftersom jag var rädd att den skulle ta slut. Egentligen finns det några fler saker jag skulle vilja ha från Ellos, men de tål att tänkas på lite till. Så det fick räcka med klänningen för nu iaf. Men såklart så är ju minsta beställningssumman 200kr, så jag fick gå tillbaka och klicka mig runt efter något mer att beställa. Och av en slump hittade jag den vita "kontorsblusen" jag bloggat om tidigare (länge sedan) för bara 49,50:- och den fanns kvar i min storlek. Så jag slog till på den! Om den sitter bra återstår ju att se. Men för 50 kr tar jag risken!

Hoppas, hoppas nu bara att klänningen/tunikan passar i storleken och att jag slipper bli besviken. För den ser  verkligen fin ut på bild. Den skulle passa perfekt tillsammans med de svarta lacktightsen, så jag håller tummarna!

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0