Senaste shoppingen!

Tänkte visa upp mina senaste shoppingfynd som har inhandlats i helgen och i början av veckan!
Det har blivit två armband, ett halsband, en kofta, ett par strumpbyxor och en kjol.

image396             image404       image397

image398  image399

image400  image401

image402

- Svart kofta (inte grå som på bilden), Gina Tricot
Har den i grått också, gillar verkligen modellen. Avslappnad men ändå chic!

- Gula strumpbyxor, Indiska
Precis sådana strumpbyxor som jag velat ha.

- Silvrig kjol, Lindex
Härligt reafynd, bara 49,50 kr!

- Guldarmband med mönster
Detta hittade jag på en outletbutik på Grev Turegatan i Sthlm! 29 spänn.
Men där fanns det en hel del "skrot", så jag fick minsann leta för att hitta det.

- Smalt nitarmband, Punkt Shop (?)
Har varit ute efter ett nitarmband ett tag, men har velat ha ett lite diskret, eftersom det där med nitar annars inte är min grej. Men så hittade jag (med hjälp av vännen) ett smalt som jag slog till på!

- Halsband med fåglar, Gina Tricot
Även detta ett reafynd, 15 kronor!! Som hittat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0