Svart eller orange tunika?

Idag har jag varit en sväng på Lindex och lagt undan två tunikor. En svart och en orange. Jag kan inte bestämma vilken färg jag ska köpa! De är väldigt snygga och kostar bara 149 kr! Har även 30% rabatt på ett valfritt plagg, så den blir ju nästan gratis. :)


image394   image395

Bilder: Lindex

Så, antingen blir det en svart neutral tunika (som kan piffas upp med färgade strumbyxor eller lack-/silverleggins) eller att satsa på en orange och låta tunikan vara färgklicken i outfiten Jag är kluven!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tycker absolut den orangea! =)

2007-08-21 @ 20:02:25
Postat av: Karin

Jag köpte en grå sådan idag...

2007-08-22 @ 17:55:09
URL: http://decemberflicka.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0