Fredagens julgala-outfit!

Galan var en mycket trevlig  tillställning. =) Och resultatet av att göra en outfit med paljettkjolen skedde 10 minuter innan avfärd och blev detta:

image543

Outfit:
 - Långärmad svart top, H&M (barn)
- Paljettkjol, H&M
- Cerise/lila strumpisar, Kappahl
- Ankelboots med hög klack, Skopunkten

Accessoarer:
- Namnhalsband, present
- Svart ormarmband, Cocoo
- Klocka, Guess
- Väska, Louis Vuitton

Tanken var att ha röda strumpisar (när det var julgala på temat och allt), men eftersom jag inte hann få tag i ett par, så fick jag lösa det med en annan färgklick.

Helgens övriga outfits blev aldrig fotade. Spenderade lör-sön med sambon i Stockholm hos våra vänner, och ingen kamera hade jag med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0