H&M besök!

Ovanligt med ett H&M besök - eller så inte. Anyway, åkte dit för att köpa ytterligare 3 "köp 3 betala för 2" par strumpbyxor på barnavdelningen. Är i behov av ett par röda strumpbyxor (saknade verkligen ett par i fredags) nu när det är juletider. Skulle även vilja ha ett par mörklila och ett par gråa (som inte fanns sist jag skulle köpa dem). Men tyvärr fanns inte de röda i min storlek! Inte heller gråa! Bara de lila fanns i 170 cl. Då fick det vara. Så jag fick snällt åka hem utan röda strumpbyxor! Och utan några strumpbyxor alls för den delen.

Däremot sprang jag på den vackra lila kjolen jag bloggat om tidigare. Åh så fin den var! Lade undan den tills imorgon. Den är hur vacker som helst, men frågan är ju om man kommer få användning av den? Men man kan väl alltid hitta något bra tillfälle när man väl har den i sin ägo.. ; )

[ Kjolen är lite mer rosa-lila i verkligheten än mörklila som på bilden ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0