Kjolar på temat!

Ja, har visst råkat bli endel bloggande om kjolar i de senaste inläggen, och här kommer trots det, ett till.
Besökte även Lindex idag, när jag ändå var på H&M. Hittade en söt liten volangkjol med tunt spetsliknande tyg som jag provade. Jättefin! Och bara 129 pix. Tyckte att kjolen verkade bekant på något sätt, och kom då att tänka på att jag sett något liknande i Elin Klins blogg på stureplan. Så jag letade upp bilden på kjolen jag tänkte på. Inte snarlikt, men i alla fall är kjolen på Lindex ett alternativ.

  031120072.JPG

[ Bilder: Lindex och Klingans blogg ]


Kommentarer
Postat av: anna

ser ut som den lindexkjol jag köpte häromveckan..från barnavdelningen..?

2007-12-03 @ 23:11:07
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Veronika svarar

anna: Jepp, från barnavdelningen. De ska man aldrig underskatta! :-)

2007-12-09 @ 00:19:28
URL: http://torie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0