Önskningar från USA!


image552

Här är mina önskningar från USA eller närmare bestämt California!
Vännen overthere har fått några extra grejer att lägga till på sin handlingslista. Så de här sakerna får jag lagomt till jul, när hon kommer hem. Alltid bra att kunna beställa saker med någon, eftersom de inte går att köpa i Sverige.

Deo, Secret
Hört att de ska vara bra! Och jag älskar fina förpackningar, och att ha lite annorlunda produkter gör alltid badrumsskåpet lite mer intressant.

Hårspray, Herbal Essences
Den som provat det här sprayet vet nog varför jag vill ha ett. Jag älsklar doften! Dessutom är det ett bra och hållbart spray, som dessutom går bra att kamma ut.

Termosmugg, Starbucks
Det är nog fler än jag som mer än 1 gång i månaden frågar mig varför Starbucks inte finns i Sverige. Tänkte ge mig själv lite Starbucks genom att skaffa mig en snygg mugg. Blir nog eget kaffe i termosen, men ack så mycket bättre det kommer kännas att dricka ur denna.
...Drömmer mig bort till ett mysigt Starbucks Café i New York..

Trosor, Victorias Secret
Ett måste när man besöker USA eller när någon vän gör det ; )
Börjar ha endel trosor därifrån, och helst skulle hela innehållet i underklädeslådan få vara märkt med Victorias Secret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0