Vip-kväll på Indiska!

Vip-kväll låter väl lite väl flashigt, men så kallade Glamour det när de skickade ut inbjudningen hem i min brevlåda. Indiska hade kvällsöppet för Glamourläsare mellan 19-21 och så var det 20% rabatt på allt i butiken!

Köpte en svart kjol med rosett (som jag fått tips om i Hannas blogg), julpapper och Chai-te!


image560 

  Kjolen är verkligen underbar, men såklart så är det alldeles för stor! Även fast det är storlek 36. Hade behövt 34, men såklart hade de inte fått in några 34:or. Typiskt!! Någon av er som sett den i 34:a i era Indiskabutiker?

Frågan är om man ska behålla den och sy in den, eller lämna tillbaka den? Fick ju den för 159 spänn - som hittat egentligen. What to do?

Kommentarer
Postat av: Lana

Åh, vad fin den är. Behåll den, du kan ju sy in den.

2007-12-12 @ 22:14:06
URL: http://lanastyle.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag lyckades haffa en 34, håller med om att de var stora i storlekarna. Men den är ju rätt tunn, kan väl inte vara så knepigt att sy in? För fin är den! Men sätt en extra söm på rosetten så du inte tappar den, min satt toklöst och flög av ett par gånger innan jag nöd-tejpade fast den haha.

2007-12-13 @ 12:02:57
URL: http://mignonette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0