En röd jordgubbe!

Röda klockan

Det blev den röda jordgubbsklockan! Åh, vad spännande, längtar så till den kommer!
Jag har verkligen haft svårt att bestämma mig, men nu känner jag mig nöjd med mitt beslut. Den vita blev det inte (trots att många tyckte att jag skulle slå till på den) eftersom jag ju har ett Äpple från KJL i vitt (Ivory). Jordgubben i guld hade jag lite svårt att släppa, men jag har ju så pass många halssmycken i guld, så det fick bli den röda. En jordgubbe är ju faktiskt röd, så jag får trösta mig med det när den inte går helt i stil med min övriga outfit.



Kommentarer
Postat av: Jennie

topparna har ja hittat hos topshop.com :)

2007-02-23 @ 09:57:03
URL: http://unreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0