Ja tack till silvertights!

Har precis klickat mig runt bland några bloggar, och snubblade över ett inlägg i Sofiaovarlden's blogg om silvriga tights! Jag har varit väldigt skeptisk till dessa i början, när jag sett modellerna på catwalken använda dem. Men som med allt annat, så vänjer man ju sig efter ett tag. Så nu skulle jag faktiskt kunna tänka mig att köpa ett par. Hoppas att någon av de billigare kedjorna (H&M, Vero Moda, Gina Tricot) får in silvriga tights, någon som vet?

Jag säger: Ja, tack till silvertights, vad tycker du?

Bild: American Apparel



Kommentarer
Postat av: Hanna

Nä, vet inte vert man kan hitta silvriga, men såg ett par svarta lack på mango..=)

2007-02-23 @ 13:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0