Jordgubbsklockor!

                         
Klockor

 
Bilden hittade jag hos: Kyss Johanna


Läste i Kelly's blogg om dessa helt underbart söta jordgubbsklockor! Jag är såld! För 395 kr kan det bli mitt. Jag måste nog klicka hem en från Kyss Johanna, gärna redan ikväll! Måste bara fundera vilken färg jag ska ta. Den rosa är hur söt som helst, men eftersom jag nyligt beställt ett halsband med en rosa jordgubbe är den utesluten. Den gröna känns inte alls "jag", och den gula känns inte helt rätt. Så det står mellan en vit, guldig eller röd jordgubbe. Jag har beslutsångest!! *hjälp*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du, en jordgubbe är ju faktiskt röd, så varför inte en röd?

2007-02-22 @ 19:27:10
Postat av: Anonym

Hmmm, fast dom är juh vita innan dom blir röda...
Jag tycker vit.

2007-02-22 @ 19:28:20
Postat av: Veronika

Anonym: Ja, du ser. Det är svårt. Jag har fortfarande inte bestämt mig!

2007-02-22 @ 19:32:10
Postat av: Magdalena the one and only

Men lilla vän (inget illa ment, bara mitt favorituttryck) - en vita!! Sen så kan du ta med den till mig när du kommer på besök så får jag godkänna den live!!

2007-02-22 @ 19:40:26
Postat av: Tusse

Åååh, så fina klockor! Den rosa gillar jag mest... en sån vill jag minsann ha :) Men jag håller med Magdalena. Den vita skulle passa dig.

2007-02-22 @ 21:14:14
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0