New Clothes (and shoes)

                                    Puffkjol                                                                
Blus

                                                            
             

Skor i silver



* Fick hem den puffiga jeanskjolen från Ellos. Den passade perfekt och kommer nog att användas flitigt!

* Även den svarta söta blusen som jag väntat på ganska länge från H&M kom. Den var precis lika söt som jag förväntat mig. En keeper!

* Dessutom anlände de silvriga ballerinaskorna från H&M, som var ett fynd för endast 99:-. Var lite orolig att storleken inte skulle passa, eftersom jag aldrig beställt några skor från H&M förut. Men det hade jag inte behövt vara. Min vanliga storlek passade utmärkt!




Nu väntar jag på den prickiga klänningen från Ellos som dyker upp i slutet av mars!



Kommentarer
Postat av: Josephine

hej, fundera också på puffkjolen men undrar hur de är i storlekerna? pendlar mellan en 34:a och en 36:a.
tack på förhand!

2007-02-27 @ 20:19:38
Postat av: Veronika

Josephine: Jag beställde min vanliga storlek på kjolen. Den passar perfekt, och sitter som jag vill ha den: lite högre i midjan. Vill man ha den på höften kanske man ska satsa på en lite större (för dig en 36:a). Men kolla måtten i måtttabellen, det kan alltid va en hjälp. Lycka till med köpet!

2007-03-01 @ 17:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0