På tal om Herrskor..

  ... så tycker jag precis som min vän att herrskorna som nu verkar vara påväg in i damernas skogarderober är på tok för "herr-iga". Men jag har hittat ett par vita herrskor från Skopunkten som jag faktiskt gillar! De är vita (svarta ser mer manliga ut), med fint innertyg, till ett bra pris och med ett vitt eller svart smalt sidenband som snöre vore de ju genast lite mer tjej-iga! Så varför inte skaffa sig ett par manliga skor och sätta en lite kvinnlig touch på dem?

Bilden kommer från skopunktens hemsida!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja dom där börjar likna lite mer det jag vill ha. Mera tjej-iga. Det skulle bli så sött med sidenband som skosnören. Fast var finns skopunkten? :P

2007-02-09 @ 16:16:05
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0