Gift of the day!

H&M's "Gift of the Day" varor har varit ett väldigt omtalat, eller ska jag säga "ombloggat" ämne under december månad. Jag måste säga  att det var en toppenidé från H&M's sida att komma på en sådan grej. Har varit fina kläder med väldigt trevliga belopp på prislapparna. : )

Jag fick tag i allt jag ville ha, och är väldigt nöjd med mina inköp.
Köpte den vita angora koftan med matchande basker, jeansen, kashmirtröjan och sist men absolut inte minst: den underbara klänningen med svart sammetstryck som är som en dröm! Den är såå vacker. Jeansen som jag inte ens tänkt köpa, visade sig vara ett riktigt kap, trivs jättebra i dem: snygg design, mörktvätt och smala ben! Koftan och baskern är ju ett väldigt tok-sött kit, och kashmirtröjan kom i rättan tid, precis innan jag hann köpa den där kashmirtröjan för 700 kr...
Och en summering: Helnöjd!



 

klänningen   kashmirtröjan   Cardigan, basker               

                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0