Någon som beställ någon av dessa skönheter?

Klänning 1Klänning 2
Åh, dessa underbara klänningar som man aldrig kan få nog av. Någon av dessa klänningar från H&M skulle jag verkligen vilja ha. Synd bara att de tar slut innan man hunnit blinka. Verkar som de fått in fler av båda, men jag har nog inte lyckats hinna med den här gången heller.. "Den här varan har dessvärre sålt slut under dagen". Såå typiskt! Hoppas, hoppas de får in fler, eller att någon skickar tillbaka den, så jag hinner slå till på någon av dem. Men, det kanske finns någon där ute som har beställt en, men som vill bli av med sin? Har du en i strl 36 el. 38 (vet ju inte hur de är i storlekarna), så skicka inte tillbaka dem, jag vill gärna köpa den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0