Sommaren 2007 = baddräkt?

Jepp, 2007 blir det baddräkten som gäller på beachen för mig! Har faktiskt varit lite skeptisk innan när jag läste i modetidningarna redan inför förra sommarsäsongen att baddräkten börjar komma tillbaka. Då hade jag en bild över hur min kommande baddräkt skulle se ut för att jag överhuvudtaget kunna tänka mig använda en. Hittade ingen perfekt, så det blev istället en ny bikini i vanlig ordning. Men NU! Nu har jag hittat den! Och till ett budgetpris! Ja, okej den är vääldigt lik en bikini, men det är ändå klassat som en baddräkt. Så det så! : ) Denna ska jag ta och klicka hem tillsammans med några andra plagg och accessoarer från ellos.se!                             



Baddräkt

[Bild från ellos.se]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0