Ett nytt armband!

Fick ett litet sött paket med posten idag!

image320

Det var från Kyss Johanna och innehöll det orangea Vita-inspirerade armbandet!

image321     image323

Jättesnyggt!! :-)

Men tyvärr så är jag lite missnöjd på armbandets mönster. Som man ser på bilen är skinnet väldigt mönstrat på ena sidan om kedjan och nästan inte alls på sidan. Självklart kan det va skillnader i mönstret, men jag tyckte det såg lite knasigt ut.

Jag har kontaktat Kyss Johanna, så jag ska skicka  tillbaka det och få ett nytt istället. : )

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, nu förstår jag vad du menar! Bra att du fick skicka tillbaka det! Jag är väldigt nöjd med mitt armband! Vitt och fint! Kram kram

2007-07-11 @ 20:57:35
Postat av: Tusse

Ååh, så fint. Du fick till och med ett rosa paket ju. Mitt var svart, men jag är lika nöjd för det =)

2007-07-11 @ 22:18:39
URL: http://tusseludd.blogg.se
Postat av: Veronika

Hanna: Ja, där ser du! :P Får vänta lite till på att kunna använda armbandet, men det är det värt!
Tusse: Fint armband och fint paket! :)

2007-07-12 @ 09:45:29
URL: http://torie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0