Impulsköp

Igår efter middagen tog jag en tur på stan, i brist på annat. Hade inte planerat att köpa något, utan gick mest för strosa runt i lite affärer. Men såklart kom jag hem med några påsar shopping i alla fall. As usual! Inköpen bestod av en kofta, en klänning/tunika och två halsband.

              

1. Kofta, Gina Tricot
- snygg och casual omlottkofta till hösten och ska möjligen bäras tillsammans med svarta lacktights.
Materialet är väl inte det bästa, men för det billiga priset så behåller jag den nog.

2.
Klänning/tunika, Vero Moda
- Ett rea-kap! Bara 59 kronor! Jättesnygg tunika i silvrigt tyg. I like it alot!
  Väldigt lågt ppa (pris per användning) även om man bara använder den en gång. :)


3. Halsband, Gina Tricot
- Det kostade ju faktiskt bara 15 kronor... En halv latte liksom. ;) Och det känns lite KJL inspirerat.

4. Halsband, Bianco
-Besökte Bianco för att kolla på skor, men hittade istället ett halsband som jag sett tidigare där. Jag som älskar skor borde ju bära en runt min hals. Och så fick det bli. Skon ser lite blå ut på bilden, men egentligen skiftar den i olika fäger. Som Steven Sheins smycken om ni förstår vad jag menar

Kommentarer
Postat av: elsa

Svar: Leveransen var verkligen snabb! Ja, jag hade det på mig idag då jag var ute på stan :p Såg den där koftan (bild 1) på Gina och den var jättesnygg =) Ha en bra helg du med! Kram

2007-07-20 @ 17:10:22
URL: http://elsasmode.webblogg.se
Postat av: rebecca

har en gammal kofta som ser EXAKT ut som det gråa! :)

2007-07-20 @ 18:28:15
URL: http://rebeccalidman.blogg.se
Postat av: Lisa

Jag är riktigt sugen på den koftan, måste nog prova den igen=)

2007-07-20 @ 23:06:38
URL: http://mymindrightnow.blogg.se
Postat av: Veronika

elsa: Ja, den var faktiskt riktigt fin på :)
rebecca: De där koftorna har nog alltid funnits. Vet att jag provat en liknande för flera år sedan. Jag gillar modellen!
Lisa: Ja, prova igen. Jag gillar den väldigt mycket!

2007-07-21 @ 19:12:28
URL: http://torie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0