Lacktights!

Jag, liksom många andra modebloggare, vill ha ett par svarta lacktights! Blev helt inspirerad när jag såg bilden på Gina Tricots hemsida. Passar perfekt till hösten till en stor stickad tröja (som på bilden) till vardags eller till en svart kort a-linjeformad klänning på fest! Jag måste gå och spana på Gina och se om jag har möjlighet att lägga beslag på ett par! De kostar bara 199 kr!

Snyggt, Snyggt, snyggt!


image309

Bild: Gina Tricot

Update: Ringde och kollade med Gina här i stan och tightsen hade kommit in idag. Så nu ligger ett par och väntar på mig där. Måste rusa dit imorgon på lunchen och prova!


Kommentarer
Postat av: Lisa

åh lyllo dig! jag vill oxå ha ett par!! Säg gärna vad du tycker om dem, jag prövade deras guldtights men de var ingen hit... AAs slog gina med hästlängder, hoppas dessa är bättre!

2007-07-09 @ 18:40:53
URL: http://mymindrightnow.blogg.se
Postat av: Tusse

Jag var till Gina Tricot i lördags och kollade efter tightsen, men då fanns dom inte. Måste dit imorgon och kolla om dom finns här med. Dom är så snygga ju! :)

2007-07-09 @ 18:47:30
URL: http://tusseludd.blogg.se
Postat av: Veronika

Lisa: Jag ska dit och prova dem idag! Hoppas de är okej, för det är grymt med lacktights. Är de inte någon hit kanske det är värt att beställa ett par från aa. Men jag tror på Ginas. Återkommer med utvärdering senare. :)
Tusse: Här kom de in igår, så de kanske har fått dem hemma hos dig med nu hoppas jag! Ska bli spännade att prova dem idag.

2007-07-10 @ 09:35:17
URL: http://torie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0