Nya inköp!

Under helgen inhandlades en ny tunika, och en vit liten t-shirt!

image325   image326


 

- Tunikan hittade jag på H&M, och kunde inte låta bli att slå till. Så vackert mönster. Blir perfekt som klänning tillsammans med bara ben och ett par sandaler nu i sommar, och till hösten med tjocka svarta strumpbyxor under!

- T-shirten hittade jag på Catalog. en vit liten sådan från barnavdelningen. Har tänk ha den som magtröja över klänningar. På bilen har jag vikt upp den lite, eftersom jag ska klippa av den en bit. Den var bra eftersom den inte hade några sömmar längst ned, så den kan man klippa av utan att behöva sy. Fick endast betala en ynka guldpeng för den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0