Party Outfits!

Tänkte låta bli att tänka på hösten nu för ett tag och koncentrera mig på sommaren, innan den hinner ta slut. I och med det tänkte jag bjuda på sommarens senaste två party outfits! Lite sena, men har haft lite fullt upp. Here they are:

Lördagens outfit


image300             image301

* Fodralklänning med dragkedja, H&M  * Jeansjacka, Europris  * 2 st kedjearmband, gjort själv samt Betties Galleria  * Svart väska, Kappahl  * Slingback skor med peeptoe, Skopunkten


Onsdagens outfit


image302       image303

* Klänning, H&M  * Kort a-linjeformad jacka, Vero Moda  * Väska, Louis Vuitton  * Halsband med
svart jordgubbe, Guldfynd  * Skor, Skopunkten


Hoppas ni kan ha överseende med att bilden på onsdagens outfit blev så dålig, men min kamera var Inte på humör tydligen :P

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh tack det vore jättegulligt av dig! Var precis inne och spanade på deras hemsida innan jag såg att du skrivit en rad faktiskt, för att kolla om det mot förmodan låg något i någon närliggande stad.. Hur är den i storleken tror du? :) Osäker på om jag skulle ha en small eller medium isåfall, jag är en rätt klockren 36a men man vill ju inte att den ska sitta så tajt kanske?

2007-07-05 @ 21:29:06
URL: http://mignonette.webblogg.se
Postat av: katrín

vilken snygg svart väska! en sån ska jag leta efter :)

2007-07-13 @ 14:10:44
URL: http://thebestofkatrin.blogg.se
Postat av: alma

åh, så snyggt! gillar lördagens tokmycket! :D

2007-07-17 @ 12:33:06
URL: http://almah.blogg.se
Postat av: Madde

Hej!
Undrar om du kommer sälja din svarta fodralklänning? Den är extremt snygg och jag letar och letar men hittar ingen som vill sälja och som är rätt storlek. Är villig att betala väldigt mycket för den.

Mvh, Madeleine

2008-04-03 @ 15:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0