Prada!

Min drömtelefon har nu länge varit LG's Prada mobil. Idag gick jag till The Phone House för att kolla lite närmare på den. Och den är SÅ snygg. Dessutom är det touch screen, det gillar jag! Så nu ska jag kolla lite olika abonemang och vad det kan kosta mig. Eftersom mitt abonemang som jag har nu snart går ut, så är det dags att skaffa sig en ny telefon. Min nuvarande mobil är en guldig LG a la Roberto Cavalli. Den är också snygg, men den har jag haft ett bra tag nu. Så förhoppningsvis blir Prada telefonen min nästa mobil! =)


image314 image315        

         Prada                                       Roberto Cavalli




Kommentarer
Postat av: emma

den är fin :) men Louis Vuitton ska med designa en mobil har jag hört.

2007-09-23 @ 13:05:32
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0