Prenumeration!

Min absoluta favorittidning är ju,  som jag nämnt tidigare, Glamour. Har köpt alla nummer sedan Glamour fick en svensk version. Har en liten samling av dem här hemma. Fick ett erbjudande med posten i veckan om att prenumerera på Glamour och få 3 nummer av tidningen, en väska och en parfym för bara 49 kr. Väskan man skulle få är en stor svart väska som liknar Botkiers Bianca Sachel bag. Riktigt snygg tycker jag. Dock var inte den man fick i äkta skinn, men får man den gratis såkan jag nog stå ut. Dessutom var den lilla parfymen som ingick i erbjudandet från Prada. Min favoritparfym som för tillfället håller på att ta slut . Så jag tackade ja!
image305

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, du har väl alla förutom en tidning som ligger nånstans hemma hos mig i Luleå... ooppsss... =P kram

2007-07-08 @ 19:45:56
Postat av: Hanna

Har du klickat hem klänningen från ellos än? Annars får du gärna köpa min (: Den var lite tajt över bysten på mig tyvärr..

2007-07-08 @ 20:42:54
URL: http://mignonette.webblogg.se
Postat av: Hanna

Toppen :) Det är en 34/36, försökte mäta runt men det blev bara tokigt. Men på mig med en bh stl 80C under blev det lite knapert med plats, den måttangivelsen kanske hjälper lite? Annars får jag försöka mäta igen.. skärpet är föresten från H&M, kostade 49,50 har jag för mig, jättefint och passar utmärkt med "vita-armbandet" :)

2007-07-08 @ 23:29:36
URL: http://mignonette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0