Trevligt med fler läsare!

Jag har bloggat i några månader nu, till och från. Men det har väl blivit oftare och er seriöst på senare tid. Tycker det är jättekul och ibland har jag nästan blogg-abstinens. :P Jag kan inte skryta med flera hundra läsare per dag i min blogg, men jag blev jätteglad när jag gick in på statistiken idag och kollade antal besökare för de senaste sju dagarna. I lördags var det fler unika läsare än vad det någonsin varit - 83 st! Det tycker jag är ganska mycket för min okända lilla blogg. Man ska vara glad för det man har, och det är jag!
Många av er har lämnat kommentarer, men jag är såklart nyfiken vilka alla ni andra är som inte lämnat något avtryck. Så kommentera gärna.

Tack till alla er som tar er tid och tittar in på min blogg! Det uppskattar jag :-)


image332


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0