Attans!

Att försova sig måste vara bland det värsta som finns. Inte nog med att man blir sen, så går det mesta andra man gör helt galet, och resten av dagen känns allmänt förvirrande. I veckan blev det så för mig. Vaknade 10 min innnan jag skulle vara på jobbet.. Allt gick i 100 km/h och så även sminkningen, och SÅKLART åker mitt nya brozepuder i golvet! Pudret gick sönder och åkte ut över hela badrumsgolvet.. så det var bara att börja städa! *suck* Dessutom hade jag knappt någon tid alls att välja outfit, så det fick bli vad det blev.. och hur kul är det att gå hela dagen i kläder man inte riktigt hade tänkt sig..

image221
Nåja, som tur var var min älskling så snäll att han köpte ett nytt och helt, likadant puder till mig samma eftermiddag! Så nu är allt i sin ordning igen! =)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

jag önskar att min älskling kunde köpa bronzepuder till mig också..
vad använder du för märke?
är för tillfälligt in the market av ett nytt.. kul blogg.. kika förbi om du vill.. inte lika flashit men.. =)
stay cool...

2007-06-14 @ 16:25:29
URL: http://modjiff.blogg.se
Postat av: Veronika

Linnéa: Det där bronzepudret är från H&M! :) Kul att du tittade förbi i min blogg. Ha det toppen!

2007-06-15 @ 09:33:35
URL: http://torie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0