Beauty books!

Jag vill ha några nya roliga böcker! Paula Begoun har skrivit böcker om skönhet och skönhetsprodukter, och två stycken av dem skulle jag absolut vill lägga tassarna på. Tyvärr så är de tillfälligt slut på Adlibris (det billigaste alternativet)! "Tillfälligt slut" har de varit länge nu, i alla fall den ena. Sånt där stör mig lite. Nåja, jag får hoppas att de kommer in igenom inom en snar framtid. För dessa två skulle jag gärna vilja ha i min bokhylla:

image241        image242

→ Don't go to the Cosmetics Counter without me - en guide till över 35 000 skönhetsprodukter.
The Beauty Bible - en guide till smart skönhet.

Bilderna är lånade från www.adlibris.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0