But I like this one better..

.. På Glitzy.se har de precis ett sånt armband som jag vill ha! Nämligen detta:

image279


Här är det äkta läder på armbandet och inte tyg som på det hos Betties Galleria som jag bloggade om tidigare!
Armbandet är tyvärr slut i lager hos Glitzy, men förhoppningsvis kommer de in igen. 285 kr får man betala för armbandet. Finns även i andra färger. Det svarta är också snyggt och kanske lite mer neutralt. Men det oranga är mer speciellt!



Bilder: Glitzy


Update:
Nu har även Kyss Johanna fått in dessa armband. De kostar 245 kr och finns i olika färger!
Jag är så sugen! Men en billigare variant hittar man hos Betties Galleria - Jag har beslutsångest!!

Kommentarer
Postat av: Linn

det är fint!

2007-06-23 @ 14:55:20
URL: http://linnruby.blogg.se
Postat av: Hanna

Hej! Vad fina armband! Finns det i vitt? Kram kram

2007-06-23 @ 20:08:02
Postat av: Veronika

Linn: Ja visst är det! :)
Hanna: Just nu finns det i svart, grön, orange och mörkrött. Finns även i olika tjocklekar!

2007-06-24 @ 19:06:38
URL: http://torie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0