Dagens H&M-besök!

H&M är verkligen en välbesökt butik för min del i alla fall! Tog en promenad ner till stan idag med för ett besök där. Lämnade tillbaka klänningen jag köpte i fredags , kom fram till att den var för genomskinlig och påminnde för mycket om ett nattlinne, klänningen är nog mkt snyggare i svart. Köpte istället fodralklänningen med dragkedja hela vägen fram som jag bloggade om igår. And this is what it look likes:

image227

Den sitter som ett "korvskinn"! Riktigt snyggt.
Helst av allt skulle jag vilja bära dessa skor till klänningen:

image228

Bild: Skopunkten
Skorna som fortfarande väcker stort ha-begär hos mig,
förstår inte varför jag inte slagit till än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0