En magtröja på "G"

Vill ju så gärna ha denna magtröja från Monki fast i vitt!



Men Monki finns inte i min stad, och jag vet inte när jag ska till huvudstaden nästa gång.
Så, fast beslutsam tog jag mig till H&M idag, gick raka vägen in på killavdelningen (på Young trend) och plockade på mig en vit rak bomulls t-shirt för endast 49,50 :- som ska klippas av till en magtröja.
Provade den aldrig i affären, så jag ska göra det nu ikväll och se så det blir rätt storlek innan jag klipper av den.
Hoppas bara att resultatet blir som jag tänkt mig. I så fall kommer den bli fin över klänningar i sommar!
Skulle även vilja ha fler färger, fast det är bäst att prova klippa av en innan jag köper några fler.

Update 21.49:
Måste nog byta till en storlek större på t-shirten, så den blir lite mer loose fit.
Återkommer med resultatet när jag bytt den och klippt av den.

Bild: Monki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0