En ny hårtork!

Jag var verkligen i behov av en ny hårtork, så jag investerade (eller rättare sagt så gjorde mamma det, de var hon som betalade den) i en ny sådan från Remington! Har inte hunnit prova den än, men jag hoppas den är bra. Är less på dåliga hårtorkar som man fastnar i håret med eller som luktar brännt innan man ens blåst håret klart!
Hårtorken levererades i en jättefin rosa kartong med svarta handtag, som liknande en väska. Dessutom följde det med lite andra tillbehör, ett sk. glamour kit!

image232

image234

Logotype: Remington


Kommentarer
Postat av: Tusse

Det verkar vara en bra hårtork i fin förpackning :) Jag har sisådär hundra frågor till dig, så jag hoppas att jag lyckas möta dig på msn eller så snart någon dag :P

2007-06-03 @ 21:16:08
URL: http://tusseludd.blogg.se
Postat av: Veronika

Jag hoppas det! :) Oj, det var inte lite frågor. Give me a call vettja!

2007-06-04 @ 00:22:10
URL: http://torie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0