Helgens shoppande!

Har varit lite dålig, eller rättare sagt väldigt dålig på att blogga under helgen. Har haft långväga besök under några dagar så då har bloggandet fått vila lite. Har hunnit med lite shoppande de senaste dagarna. Har investerat i en ny bikini, två par skor och två halsband!
Binkinin  

 
Hittade en snygg silvrig bikini på Gina Tricot. Och det blev en trekantsbikini top i alla fall, fanns tyvärr ingen annan modell. Men det kan jag leva med. :) Prisvärda bikinis på Gina Tricot, bara 79 kr /del.


Skorna

    

Var på Skopunkten under helgen och slog äntligen till på platåsandalerna med lackremmar som jag bloggat om tidigare. Köpte även ett par platta svarta sandaler med guldkedja på. Man får ju ta tre skor och bara betala för två par på Skopunkten, så min pojkvän tog det tredje paret.  Var sugen på att slå till på dessa silvriga "Jesussandaler" men de känndes inte riktigt som jag. Men de är väldigt fina!


Halsbanden

 
  

Har varit marknad här under helgen och hittade ett så sött Hello Kitty halsband, att jag bara var tvungen att slå till. Det är något visst med den där lilla katten, jag tror hon har trollbundit mig! :-P Smycket är ganska stort, och till hör en ganska lång silverkedja. Det andra halsbandet hittade jag på Guldfynd, en ganska stor svart jordgubbe med tillhörande guldkedja för bara 69 kr. I had to buy it. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0