Jag behöver en ny bikini!

Jag är verkligen i behov av en ny bikini. Jag är less på dem jag har.. Och modellen med triangelbikinin har man ju haft i hundra år! Nu vill jag ha nått nytt. Frågan är bara vart ska ska hitta en snygg. Har kollat runt lite smått och visst finns det många fina, men ingen jag fastnat för sådär direkt. Måste ta mig en närmare titt nästa gång jag går på stan! Skulle nog vilja ha en i silver eller guldmetallic. Eller varför inte en i rosa-metallic? Men alla bikinis som kommit i närheten av det har varit med triangelbh.. Det kommer säkert sluta med att jag kommer hem med en sån i alla fall! Den här bikinin från Josefssons är verkligen jättesnygg, och det är rätt modell på bikinitoppen så som jag vill ha den, dessutom ger guldkedjan en lite lyxigare känsla:

image245

Men trosan ser inte ut att vara i någon smickande modell, och sen så måste man beställa samma storlek på över- och underdel, och det brukar inte passa mig så bra. Vore bra om man bara kunde beställa överdelen...
I Sofis mode i aftonbladets bilaga Klick visar de upp en massa alternativ på bikinis. Den här från H&M fanns med och den gillar jag faktiskt, tyvärr påminner den lite för mycket om den jag har nu som även den är från H&M. Men den är istället brun med guldränder..



Nåja, min jakt på den perfekta bikinin keeps on going..
Tips är alltid välkomna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0