Saturday!

Tänkte börja med att bjuda på en dagens outfit! Idag blev det en runda på stan och lite glass i solen.

image223

♦ Grå klänning, Vero Moda
♦ Svart baslinne, Vero Moda
♦ Svarta leggins, Kappahl
Skor, Din Sko
♦ Väska - Longchamp, Romani

Till detta, röda naglar och röda jordgubbsörhängen.




Idag på stan så hittade den svarta fodralklänningen med dragkedja som Elin Kling på stureplan.se bloggat om från H&M Divided. Var bara tvungen att kolla in den! Trodde inte att de skulle ha den här, men tur som jag hade fick jag tag i en. Jag la undan den till imorgon, så det blir nog att lämna tillbaka klänningen jag köpte igår och byta till den svarta med dragkedja! Det blir finemang. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0