Sockar i skorna?

Jag satt och kollade runt på Face Hunters blogg och lät mig inspireras av alla vackra bilder. Den sidan är en bra inspirations källa till kommande outfits. I like! Hittade bland annat den här bilden:

image243

Tjejen på bilden har ett par sådana där vita söta sockar på sig i punpsen/sandalerna. Så vill jag också ha!
Köpte ett par liknande sockar nu i våras från H&M's barnavdelning och tänkte att jag skulle använda dem precis så där! Men det har inte blivit av. Men nu är det nog dags! Har ingen bild på dem,
men hittade ett par liknande på Ellos hemsida.



På mina viker man ned spetskanten! So Sweet!
Ska nog hem och prova med olika skor i eftermiddag.
=o)

Bild 1: Face Hunter
Bild 2: Ellos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0