Klänningsbegär!

Dessa är mina nya klänningar! Jag kan aldrig få nog, så är det bara!

Klänningen från H&M
- Den som jag så gärna ville ha och som jag trodde jag skulle bli utan. Men icke, tur hade jag! Var först och främst ute efter den gråa, men den här färgen är inte fy skam den heller. Var inte helt överens med den från början, men nu har jag börjat gilla jättemycket. Kommer bli fin till en snygg solbränna i sommar!

Kl?nning HM 2        Kl?nning HM 1

Klänningen från Gina Tricot
- Den fina gråa klänningen med fickor fram som jag bara var tvungen att slå till på! Fin vardagsklänning!
(På andra bilden med vit topp från H&M)


Kl?nning Gina Tricot 2    Kl?nning Gina Tricot 1

Klänningen från Indiska
- Gissa om jag blev glad när jag klev in på Indiska och snubblar över denna fina hängselklänning i svart! Gillar verkligen modellen med knappar hela vägen och dolda fickor i sidan. Dessutom är den sydd med lite vidd/puff vid fickorna (se bilder). Och gissa vad den kostade, jo endast 179 kr, som hittat!

Kl?nning Indiska 3    Kl?nning Indiska 1   Kl?nning Indiska 2 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0