Mitt favoritplagg!

HjärteKlänning H&M    Grå klänning VeroModa    Prickig klänning H&M

Mitt favoritplagg är absolut klänningen! Modet nu är ju perfekt, låt det stanna för alltid! Dessa tre klänningar är mina senaste inköp i klänningsväg, vilka jag gillar väldigt mycket!

♥ Den första klänningen kommer från H&M och är mörkblå, med hjärtan i gult och cerise! Den har lite puffärm, små knappar fram och en ficka. Hade tur som fick tag i en, är jättenöjd!


♥ Klänningen i mitten tyckte jag var ett riktigt fynd, fick den för endast 129:- (var något specialerbjudande). Den kommer från Vero Moda. Jag föll för den gråa färgen och att den puffiga modellen.

♥ Den sista klänningen kommer också den från H&M, Young-avdelningen närmare bestämt. Man ska inte va rädd för att kliva över på barnavdelningen, där kan man fynda. Syns lite dåligt på bilden, men den är svart med små vita prickar. Även den med lite puffärm, och små knappar fram, dessutom kan man knyta den under bysten.  


Kommentarer
Postat av: Sabor

Supersöta klänningar som satt som vanten i handsken på dig ; )

2007-03-05 @ 21:01:51
URL: http://sabor.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Jättefina klänningar!

2007-03-06 @ 09:51:37
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0