En ljus jeansjacka, tack!

En av mina vår och sommarönskningar var en ljus jeansjacka i en kort modell. Har varit ute och letat lite här och lite där, men inte hittat den jag vill ha, så jag började leta på barnavdelningarna. Tillslut hade jag en i den klassiska ljusa jeansfärgen (en sån man hade när man var liten) på en lågprisbutik där jag bor. Och jackan behövde jag endast betala 49 kr för, helt otroligt. Där av alla ställen fanns den, min nya jeansjacka! Den kommer bli perfekt utanpå sommarens korta klänningar.



image216


Kommentarer
Postat av: Matilda

HEJ!
var hittade du denna underbara jacka! Har letat överallt efter en kort, ljus jeansjacka :P

Mvh Matilda

2008-05-16 @ 19:48:33
Postat av: Veronika svarar

Matilda: Den hittade jag på en lågpriskedja som heter Europris, bland barnkläderna. Helt otippat, men ett mycket lyckat köp! :)

2008-05-21 @ 12:36:58
URL: http://torie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0