Mina Tradera-fynd!

Tänkte visa bilder på mina fynd som jag gjorde på Tradera i helgen. Är mycket nöjd!

   
image187image186image188

1                                                        2                                                           3

1.  Ett guldigt armband, liknande ett bälte. CC Sky inspirererat.
Detta fick jag tag i för endast 50 kr. Fick hem det igår, och det är
jättefint. Dock är det rätt smalt. Går att reglera i storleken,
vilket är bra eftersom jag har så smala armleder.

2. En svart kort kjol, med paperbag waist.
Det är precis en sån här kjol jag varit ute efter, men har inte hittat
någon som jag varit helt överens med. Acnes är ju to die for, men
då är den ju rätt dyr också. Så jag är nöjd med detta köp, kjolen
fick jag för 216 kr.
Denna har inte kommit hem till mig än, men den kommer nog idag
så nu återstår det att se hur den passar.

3. En mönstrad stor väska.
Precis en sån här har jag varit ute efter ett tag. Egentligen hade jag
velat ha en riktig sådan från Svenskt Tenn, där de är äkta
svenskt hantverk som är handvävda. Men så spanade jag
in den här på Tradera och fick den för 120 kr.
Så vad gör man? : )
Väskan kommer nog i slutet av veckan, och jag tror inte jag
kommer bli besviken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0