Provade skor idag..

.. på skopunkten under dagens shoppingrunda! Har kollat in dessa skor på deras hemsida, och gillat dem endel. Men idag provade jag dem i butiken och jag fastnade för dem direkt! De är sådär lagomt klumpiga på hög höjd, och remmarna med bältesspänne ovanpå är jättesnyggt! Anledningen till att jag inte tog med mig dem hem, var väl att jag köpt en hel del skor på sistone, och snålade lite. Men känner jag mig själv rätt, blir det nog en till tur till Skopunkten för att hämta hem dem inom en väldigt snar framtid. ; )
Tyvärr tycker jag inte riktigt bilden på hemsidan ger skorna en rättvis bild, men för att ni ska få ett smakprov, så kolla här: 


 

Kommentarer
Postat av: Meg

Du är en kändis =)

2007-05-14 @ 10:02:04
Postat av: Veronika

Meg: Kändis, och kändis! Nu tar du nog i. =P

2007-05-14 @ 10:33:05
URL: http://torie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0