Auktioner!

Har lagt upp tre auktioner på Tradera idag! Finns mer jag skulle behöva sälja, men det här är en början iaf!

Tunika/Klänning från Ellos
- Superfin och oanvänd! Den är lite snäv över bysten på mig, därför har jag aldrig använt den. Har bara inte blivit att sälja den. Men tillslut. Klänningen är slutsåld hos Ellos. Så för dig som är intresserad, passa på!

image534  Denna auktion hittar du här !

Min patchworkväska
- Snygg och jag gillar den, men tvärr har den blivit använd alldeles för lite. Så det är bättre att någon annan får nytta av den istället för att den ska ligga här i garderoben.

image532    Auktionen på patchworkväskan hittar du här !


Ett par skor
-
Fina skor i jättefint skick! Men samma sak här - används aldrig!
Kilklack på 7 cm och med pärlmönster.

image533     Auktionen hittar du här !


Kommentarer
Postat av: Hanna

Den är en medium men är ju egentligen en topp så lite svårbedömt, väldigt töjbar! Jag är en 36a men både någon som är en storlek mindre eller större skulle nog också kunna ha den. Högre midja än den från H&M, se Englas blogg!

2007-11-18 @ 17:33:31
URL: http://mignonette.webblogg.se
Postat av: Hanna

38cm lång var den. Har aldrig använt den, har kvitto och lappar kvar. Vad kan du tänka dig att ge för den? Plus frakt på 22-33:-

2007-11-18 @ 17:49:44
URL: http://mignonette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0