Besviken..

Neeej! Så irriterad jag blev igår!! Jag hade lagt undan paljettklänningen och kjolen från H&M som jag bloggat om tidigare. Sprang in på H&M igår för att hämta mina undanlagda kläder. Glad över mina kap, så var jag tyvärr tvungen att bli besviken. Det fanns bara en klänning undanlagd i mitt namn! Någon hade tagit den svarta paljettkjolen!! Åh! Och såklart var de helt slut när jag var där, så jag blev helt utan. =(

Tur iaf att den vackra paljettklänningen blev min.



Kan ju alltid hoppas att de får in fler av de svarta paljettkjolarna, men chansen är ju inte så stor.
Någon som kanske har en svart paljettkjol  i storlek 36 från H&M att sälja till mig? *blink*

image535


Kommentarer
Postat av: Meggie

Vissa saker är bara menade... t.ex. så var det nog tänkt att du inte skulle ha den kjolen... kan inte förklara riktigt vad jag menar, men jag är säker att det är så det ligger till. =) Nu ska vi vara positiva och tänka att livet helt klart går vidare och blir bra UTAN just den kjolen. Du kan ju ge F en kram =) Ses snart! *Vi rings på fred. förmiddag*

2007-11-18 @ 10:52:44
Postat av: Hanna

Jag har den från Gina tricot, var nog inte riktigt min kopp te så vill du köpa den så :-) Aldrig använd endast provad.

2007-11-18 @ 16:49:53
URL: http://mignonette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0