Jag fick tag i dem!

Zooma   

Jag har ju verkligen velat ha den svarta lång t-shirten till höger från Ellos. Men när jag skulle klicka hem den så var den helt slut, och borta från hemsidan. Typiskt! Så då övervägde jag att slå till på den röda istället (till vänster). Och när jag väl tänkte klicka hem den, ja då är den också slut ( i min storlek). Så nu har jag bevakat dessa lite då och då för att se om de kommer in igen. Och imorse när jag kollade, så fanns båda två i min storlek helt plötsligt! Dessutom måste man ju beställa för minst 200 kr, och det fanns inget annat jag ville ha. Så jag tog tillfället i akt och beställde båda!

Yes! De kommer om en 7-10 dagar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0