Killer Boots!

Killer boots, var väl en väl tilltagen benämning, men jag tror de är möjligt med de där klackarna. :-P Dessa stövlar hade jag nästan glömt bort att jag hade, såg dem när jag stoppade undan ett par skor ikväll och var bara tvungen att prova dem. Har faktiskt använt dem, men det var för några år sen när jag köpte dem. Hittade dem på Din Sko på nån rea, fick dom billigt, för typ 100 kr! De är grymma! Till en i övrigt inte allför rivig outfit, så kan de absolut gå hem. Stilettos it is! :)

image536  image537

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ahhhh så sjukt snygga skor!! :D Jag kan köpa dom av dig! Haha. :D

2007-11-20 @ 22:12:03
URL: http://applepie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0