Stan imorgon?

Hoppas hinna med en vända på stan imorgon! Och i så fall har jag några mål med besöket:

♦ En halsduk  [ √  ]    
 - Saknar en varm och go stickad halsduk att vira runt halsen, och denna på bilden nedan från Indiska har jag nu velat ha så länge. Nu är det dags att slå till när kylan smyger sig närmare.
image2940














♦ Nya tjockare strumpbyxor [ √  ]
- nu behöver man värma benen med ännu lite tjockare strumpisar. Såg att H&M young/barn har tag 3 betala för 2 på sina finstickade strumpbyxor och leggins.Superbra pris är det också 59,50 kr/st. 120 kr för 3 strumpbyxor är inte att klaga på! Perfekt, för storlek 170 brukar passa bra. Om de finns i rätt storlek blir det nog ett par cerisa, ett par svarta och ett par gråa strumpisar. 

 image517
♦ Nitbälte [ √  ]
- Jag skulle vilja ha ett nitbälte i en inte allför "överdriven" version. Alltså inte för punkigt, utan lite mer neutralt som jag kan matcha min stil med. Vill inte heller lägga ut för mycket pengar på det. Så jag ska spana på H&M's pojkavdelning, för där har jag för mig att jag sett nitbälten tidigare.

Helt nytt! Nitbälte tvåradigt svart 85 cm

[ Bilder från: Linns blogg, H&M, Tradera ]

Kommentarer
Postat av: Hanna

H&Ms barnavdelnng ar allt en guldgruva!

2007-11-04 @ 15:44:35
URL: http://mignonette.webblogg.se
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-11-06 @ 15:10:28
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0